Skreia-Tjorven CC-11309 och Posten Norge AS´s Tjorv DA36619
Postat: 18 okt 2012 22:39
Bäste ägare. Jag tar mig friheten att presentera Din Tjorven här. Hoppas verkligen Du förlåter mig.
Ditt brev till mig är ett mönster för alla som vill berätta något om sin bil. Komplettera gärna historiken om någonting händer. Här kommer utdrag ur brevet:
Bilen er fortiden ikke registrert. Jeg husker ikke helt, men jeg kjøpte den i enten 1987 eller 1988. Jeg kjøpte den av en kar som hadde begynt å bygge den om til handikapbil, men ikke gjort den ferdig. Jeg tok vekk igjen de tingene som var satt på, bortsett fra at vinduet inn til varerommet var fjernet og veggen under vinduet var blitt tatt delvis vekk. Jeg beholdt åpningen og satte inn et sete langsmed kjøreretningen (uten å skade bilen mere en det den allerede var blitt). Jeg fikset sentrifugal kløtsjen og noe småplukk slik at den kunne registreres.
Jeg registrerte bilen 22-07-1991. Den er registrert som 5 seter. Den har nå stått uregistrert i flere år, men etter påtrykk fra barna skal den forhåpentligvis på veien igjen snart!
Den er av typen: KVD4 41B
Førstegangsregistrert i Norge: 06.05.1971
Motoreffekt: 40 hk
Slagvolum: 844 Cm3 To sylindret luftavkjølt boksermotor
Tillatt totalvekt: 1380 kg
Egenvekt: 855 kg
Understellsnummer: 51248
Min bil er nok en opprinnelig postbil, når jeg kjøpte den var det tydelig å se rester av posthornene på dørene av bilen.
Ditt brev till mig är ett mönster för alla som vill berätta något om sin bil. Komplettera gärna historiken om någonting händer. Här kommer utdrag ur brevet:
Bilen er fortiden ikke registrert. Jeg husker ikke helt, men jeg kjøpte den i enten 1987 eller 1988. Jeg kjøpte den av en kar som hadde begynt å bygge den om til handikapbil, men ikke gjort den ferdig. Jeg tok vekk igjen de tingene som var satt på, bortsett fra at vinduet inn til varerommet var fjernet og veggen under vinduet var blitt tatt delvis vekk. Jeg beholdt åpningen og satte inn et sete langsmed kjøreretningen (uten å skade bilen mere en det den allerede var blitt). Jeg fikset sentrifugal kløtsjen og noe småplukk slik at den kunne registreres.
Jeg registrerte bilen 22-07-1991. Den er registrert som 5 seter. Den har nå stått uregistrert i flere år, men etter påtrykk fra barna skal den forhåpentligvis på veien igjen snart!
Den er av typen: KVD4 41B
Førstegangsregistrert i Norge: 06.05.1971
Motoreffekt: 40 hk
Slagvolum: 844 Cm3 To sylindret luftavkjølt boksermotor
Tillatt totalvekt: 1380 kg
Egenvekt: 855 kg
Understellsnummer: 51248
Min bil er nok en opprinnelig postbil, når jeg kjøpte den var det tydelig å se rester av posthornene på dørene av bilen.